Donem la benvinguda a l’estiu!

Aquest dijous 29 de juny, hem portat a terme la Sessió de Tancament de Curs amb tots els becats de la Fundació Impulsa, de primer i segon any.

L’acte ha estat encapçalat per Carles Cuyàs, president de la Fundació. Cuyàs ha explicat la importància dels valors del projecte i els resultats del treball i l’esforç dels alumnes becats. La resta de patronat de la Fundació també han acudit a l’acte i han establert un diàleg obert amb els alumnes. Durant aquest intercanvi d’impressions s’han tractat temes com: la motivació amb els estudis de formació professional, la dificultat de trobar pràctiques remunerades durant els mesos d’estiu, la importància dels mentors i, també, el fet de construir –entre tots- la comunitat de la Fundació Impulsa. Des del patronat de la Fundació Impulsa s’ha remarcat als alumnes que sempre hi haurà les portes obertes per a ells i que, tot i que alguns finalitzin els estudis aquest any, des de la Fundació volem seguir al seu costat essent un punt de suport i recolzament en el present i en el futur.

A continuació, cada un dels alumnes ha realitzat una sessió individual amb Maria Martínez, Ferran Camps, Luca Prats o Júlia Fabregó. Aquesta sessió ha consistit en concretar aspectes personals de l’alumne detectant els punts forts i els de millora de cara al següent curs. La majoria dels becats es mostren motivats amb la continuïtat dels seus estudis i tenen pensat continuar estudiant un cop finalitzat els estudis actuals. Al final de cada una d’aquestes sessions, s’ha entregat a cada un dels alumnes una carta en la qual consta la renovació de la beca pel següent curs ja que tots els becats han complert amb els tres requeriments de la Fundació: realitzar un voluntariat de 10h anuals a una entitat social de la comarca, aprovar el 80% de les assignatures del curs i rebre una bona valoració del seu mentor.

Pel que fa als resultats acadèmics d’aquests curs, els alumnes de 1r curs de Cicle Formatiu de Grau Mitjà han assolit una nota mitjana de 6,2: un punt per sobre de la seva nota mitjana d’ESO. Pel que fa als alumnes que aquest any han finalitzat els estudis de formació professional la mitjana s’ha situat a un 7,74: cal destacar que venien d’una mitjana d’ESO de 6,06.

Per clausurar l’acte, s’ha procedit a l’entrega de diplomes pels alumnes graduats aquest any i se’ls ha obsequiat amb un clauer sota el lema “les claus del futur”. Dels alumnes que han acabat els estudis de Grau Mitjà, són nou dels setze becats el primer any els que seguiran amb els estudis de Grau Superior.