LA FUNDACIÓ IMPULSA INICIA EL CURS 2018-2019 AMB UNA PRESENTACIÓ A LES FAMÍLIES I TUTORS D’OSONA I LA GARROTXA

Amb la presentació a les famílies i tutors legals dels alumnes becats per la Fundació Impulsa, s’ha iniciat el nou curs acadèmic 2018-2019 de la Fundació Impulsa.

Aquestes sessions s’han portat a terme el dimarts 18 de i el dijous 20 de setembre a La Garrotxa i Osona, respectivament. Ambdues sessions s’han portat a terme a les capitals de comarca: a la Sala de Plens de l’Ajuntament d’Olot, en el cas de La Garrotxa, i a la Sala Sert de l’Edifici El Sucre de Vic, en el cas d’Osona.

Les dues sessions han comptat amb la presència i explicació de Carles Cuyàs, president de la Fundació Impulsa; Júlia Fabregó, coordinadora de l’entitat; i Luca Prats, psicòloga de la Fundació. A més, la sessió de la Garrotxa, també hi ha assistit Jordi Rabat, ambaixador i impulsor del projecte en la nova comarca.

Durant aquestes sessions Cuyàs i Rabat han realitzat l’explicació de com va sorgir la Fundació Impulsa, quina ha estat la seva trajectòria i quina és la seva situació actual: narrant també l’expansió a la comarca veïna de La Garrotxa. A més, president i ambaixador, han emfatitzat la importància dels valors de l’esforç, l’aprenentatge continu i el compromís social.

A continuació, la coordinadora de l’entitat ha explicat els compromisos, els drets i els deures dels alumnes becats; així com també com s’efectuarà el pagament econòmic de la beca, quins són els terminis de presentació de notes i voluntariat per part dels alumnes, així com també com es realitzarà l’entrega de l’ordinador portàtil.

El relleu l’ha pres Luca Prats explicant el Programa de Mentoria. Prats ha explicat en què consisteix aquest acompanyament als alumnes, quin seguiment se’n fa des de la Fundació Impulsa i quina és la implicació que se’n demana a les famílies i tutors legals.

Finalment, ambdues sessions han comptat amb un torn de precs i preguntes que s’han anat resolent amb un debat obert entre les famílies i l’equip de la Fundació Impulsa.

Article de El Garrotxí