IMPULSA: SUMA’T ARA AL COMPROMÍS SOCIAL AMB LA MENTORIA

Des de Fundació Impulsa organitzem la jornada titulada “La mentoria com a eina de responsabilitat social al territori”, que tindrà lloc el proper dijous 13 de juny a les 18.30h a Casa Ricart de Vic.

La jornada vol aproximar a persones i organitzacions d’Osona al mentoring com a eina de Responsabilitat Social Empresarial (RSE) a les empreses i com a eina de voluntariat social per a les persones que volen mostrar el seu compromís social amb l’acompanyament des del seu coneixement.

El creixement del nombre de nois i noies d’Osona, la Garrotxa i al Berguedà que accedeixen a les beques Impulsa fa que es requereixin més voluntaris per mentoritzar els becats. El president de Fundació Impulsa, Carles Cuyàs, afirma que la jornada “vol traslladar des d’experiències reals de mentors i mentorats Impulsa, com ser mentor o mentora és un compromís que amb una petita inversió de temps, pot obtenir resultats increïbles en el futur dels joves del territori”.

La jornada comptarà amb una conferència a càrrec de la presidenta de la Coordinadora de Mentoria Social i directora de l’Associació Punt de Referència, Rita Grané, i d’una taula rodona sobre l’impacte de la mentoria des de l’experiència personal, amb la participació d’empresaris osonencs mentors, empresaris mentorats i joves becats Impulsa.

La patrona de Fundació Impulsa, Andrea Carandell, assegura que “la jornada és una oportunitat per a les empreses del territori per acostar-se a la mentoria i promoure-la com a voluntariat entre els seus equips, fomentant alhora la Responsabilitat Social Empresarial de les organitzacions. I també per a les persones a títol individual que vulguin realitzar voluntariat a la comarca”.