ELS CLIENTS DE BONPREU I ESCLAT DONEN 59.000€ A LA FUNDACIÓ IMPULSA

12 de setembre de 2019

Els clients de Bonpreu i Esclat donen 59.000€ a la Fundació Impulsa
Els supermercats Bonpreu i Esclat en col·laboració amb la plataforma WorldCoo, que desenvolupa i implementa canals de recaptació solidària, ofereixen a tots els clients que paguin amb targeta bancària la possibilitat d’arrodonir l’import final de la seva compra i fer una microdonació a una causa social.

Durant el mes d’agost els clients de Bonpreu i Esclat Bon Preu han realitzat un total de 353.757 donacions que han fet possible recaptar 59.952,74€ per a la Fundació Impulsa. Aquest import es destinarà a promoure l’accessibilitat a la Formació Professional a alumnes amb dificultats socioeconòmiques de la Catalunya Central (Osona, Garrotxa i Berguedà), acompanyant-los en una formació humanista i transversal que els obre noves oportunitats professionals mitjançant un sistema de beques.

Volem donar les gràcies a Supermercats Bon Preu i Esclat per escollir-nos com a projecte destinatari, a la plataforma WorldCoo per fer possible l’arrodoniment solidari i a tots els clients de Supermercats Bon Preu i Esclat per fer les donacions.