Sabadell s’incorpora a la xarxa de territoris de la Fundació Impulsa el curs 21-22

Les dues entitats han acordat la implementació de les beques Impulsa pel curs 21-22, amb l’objectiu de promoure més oportunitats professionals i personals entre els alumnes sabadellencs que més ho necessiten, que podran seguir estudiant un cicle formatiu a l’acabar l’ESO. El programa de beques de la Fundació Impulsa ja està present a les comarques d’Osona, la Garrotxa, el Berguedà i el Moianès donant suport a més de 230 alumnes.

Als estudiants becats se’ls proporcionarà material escolar com ara un ordinador portàtil, suport per part d’un mentor que els acompanyarà i guiarà durant el seu pas per la Fundació Impulsa i altres formacions complementàries en competències per la vida i en orientació professional. Els alumnes Impulsers també contribuiran amb un retorn social en forma de voluntariat a entitats socials de la ciutat i la comarca.

Les regidories d’Educació i Desenvolupament Econòmic de l’Ajuntament de Sabadell faran d’intermediàries entre la Fundació Impulsa i els centres educatius, participant en la selecció de candidats a partir de l’estudi de barems socioeconòmics. Posteriorment, un equip tècnic de la fundació realitzarà entrevistes amb els candidats per acabar de determinar qui són els joves beneficiaris de les beques Impulsa.

A la signatura del conveni hi van assistir el regidor d’Educació, Manuel Robles; la tinenta d’alcaldessa de Desenvolupament Econòmic, Montse González; la cap de Serveis Educatius, Anna Salmeron; la cap d’Orientació Professional i Intermediació Laboral de Promoció Econòmica, Anna Monterde; el president de la Fundació Impulsa, Carles Cuyàs; la responsable del programa Impulsa a Sabadell, Jacqueline Verez i la vicepresidenta del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona, Tania Nadal, que exerceix com a Ambaixadora de la Fundació Impulsa a Sabadell per establir aliances entre la fundació i el teixit empresarial i sense el suport de la qual aquesta tasca no hagués estat possible.