L’Organització Impulsora Quadpack obre les portes als joves Impulsers en una visita per conèixer de prop l’empresa i els seus professionals

La jornada és una experiència enriquidora pels joves, una proposta de Responsabilitat Social Corporativa que la Fundació Impulsa dinamitza amb les organitzacions col·laboradores

Els joves Impulsers visiten les instal·lacions de l’Organització Impulsora Quadpack a l’Hospitalet de Llobregat, en una jornada compartida amb els professionals de l’empresa amb qui han conegut les diferents tasques que s’hi desenvolupen, l’estructura dels diferents departaments i també han preparat una sessió d’entrevistes, una simulació per posar en pràctica les habilitats comunicatives, de presentació i guanyar experiència de cara a futures oportunitats laborals.

Per a la Yasmin, ha estat molt interessant visitar els diferents departaments i conèixer l’estructura i l’organització per dins, tot i que la millor part ha estat fer l’entrevista, com per en Marc. L’Alex i la Nicole destaquen l’avantatge d’aquesta activitat per generar contactes per un futur i l’Angelica ressalta l’oportunitat d’haver visitat un laboratori i veure’l en funcionament.

La visita a Quadpack, empresa especialitzada en el disseny i producció d’envasos per la indústria cosmètica, és una activitat proposada per la Fundació Impulsa en el marc de la Responsabilitat Social Corporativa i forma part del Programa Impulsa Oportunitats. Aquesta iniciativa vol donar l’oportunitat als joves de conèixer el funcionament d’una organització des de dins, una experiència motivadora i inspiradora per a la projecció professional dels Impulsers, que alhora permet a l’empresa implicar-se en un projecte social del territori.

Agraïm a Tim Eaves, CEO de Quadpack, David Ackley, director del departament de recursos humans, Marta Gil, responsable de la Fundació Quadpack i a la resta de l’equip l’acollida i dedicació als joves durant la visita a les instal·lacions. Moltes gràcies per rebre’ns i compartir la vostra tasca.