La Coordinadora de Mentoria Social dona la benvinguda a la Fundació Impulsa

El passat 28 de maig es va aprovar la incorporació de la Fundació Impulsa en la 6a l’Assemblea anual, un reconeixement al mètode d’acompanyament als joves a través del Programa Impulsa Mentoria

La Coordinadora de Mentoria Social (CMS) aglutina organitzacions de tot l’estat que desenvolupen projectes de mentoria dirigits a col·lectius en situació de vulnerabilitat, així com ho fa la Fundació a través del Programa Impulsa Mentoria, per acompanyar els joves becats durant el seu pas per l’entitat.

Formar part de la Coordinadora de Mentoria Social és un reconeixement a la tasca de la Fundació Impulsa i posa en relleu la importància de la mentoria, una eina d’acompanyament estructural del Mètode Impulsa amb una gran capacitat transformadora. Pel pròxim curs, seran més de 200 persones mentores que participaran al Programa Impulsa Mentoria, el qual posa al seu abast un pla de formació i acompanyament propi, així com el seguiment d’un equip psicopedagògic. Aquesta implicació, que pot ser a nivell particular o través de les empreses que s’acullin a la Responsabilitat Social Corporativa, és de vital importància per donar suport als joves becats per l’entitat en la transició de creixement acadèmic, professional i personal.

La incorporació de la Fundació a la Coordinadora de Mentoria Social promou el treball en xarxa amb altres entitats per compartir coneixements i seguir creixent per atendre a les persones que més ho necessiten a través de l’acompanyament. Durant la 6a Assemblea anual, també es van presentar els projectes de mentoria dinamitzats per les entitats que també s’incorporen a la xarxa de CMS: Dones Mentores, Baketik, l’Associació Educativa Integral del Raval i Emankor Sarea. L’ocasió també va servir per compartir dades i resultats de l’impacte que generen les organitzacions que ja formen part d’aquesta xarxa.

Actualment, la Fundació Impulsa està en procés d’auditoria per part de la Coordinadora de Mentoria Social per obtenir el segell de qualitat que acredita que complim amb els estàndards que estableix l’entitat.