Gràcies a la Fundació Ibada el proper curs la Fundació Impulsa podrà becar joves de Navarcles

La Fundació Ibada, dedicada a activitats de caràcter social, assistencial o benèfic i de manera especial a l’ajuda i protecció a les persones grans, ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació Impulsa passant així a ser una de les més de 100 Organitzacions Impulsores de la Fundació Impulsa que creu en la igualtat d’oportunitats i es compromet amb la formació del jovent.

En aquest cas, Ibada aposta per la formació i l’acompanyament humà dels joves de Navarcles, un municipi on a dia d’avui la Fundació Impulsa encara no està becant cap jove i que podrà fer-ho a partir del curs vinent gràcies a la seva col·laboració.

La implicació inicial de la Fundació Ibada es concreta en ajudar econòmicament en l’inici d’activitat del programa al municipi de Navarcles, en especial al procés de selecció del jovent del municipi, un procés que s’iniciarà aquest mes i que finalitzarà entre els mesos de maig i juny de 2022. En aquesta mateixa aposta, Ibada seguirà col·laborant amb la Fundació l’any 2022 a través del finançament de les beques Impulsa dels joves del municipi que resultin seleccionats del procés i que començaran a rebre suport econòmic, humà i formatiu per part de la Fundació Impulsa el curs acadèmic 2022-2023, a partir del mes de setembre de 2022.

Els joves admesos al programa són joves de Navarcles amb compromís i motivació per seguir estudiant però amb situació socioeconòmica vulnerable. L’admissió als programes d’Impulsa fa possible que puguin accedir a un cicle de Formació Professional, rebin un ordinador portàtil, formació en competències transversals i professionals i comptin amb l’acompanyament d’una persona mentora de referència i de l’equip psicopedagògic de la Fundació, així com es compromet a fer voluntariat a una entitat social del territori.

Per la Fundació Impulsa suposa un honor i un orgull comptar amb el suport econòmic de la Fundació Ibada, que amb la seva confiança en la Fundació Impulsa permetrà estendre la tasca de l’entitat a un nou municipi, Navarcles.