Un any més, la Fundació “la Caixa” i CaixaBank tornen a apostar pels joves col·laborant amb la Fundació Impulsa

Com ja porta fent des de fa sis anys, CaixaBank, a través d’una aportació econòmica de la Fundació “la Caixa”, dona continuïtat a la seva col·laboració amb la Fundació Impulsa com a Organització Impulsora Estratègica a través d’un nou conveni pel curs 2021-22.

D’aquesta manera, l’entitat financera segueix apostant per la tasca que fa la Fundació juntament amb les organitzacions impulsores, promovent la igualtat d’oportunitats. Així ho expliquen des de CaixaBank: “L’educació és clau pel desenvolupament social i econòmic i és important disposar d’eines i recursos per garantir que tots els joves hi puguin tenir accés i puguin tenir les mateixes oportunitats de futur. El projecte de la Fundació Impulsa encaixa perfectament amb aquesta finalitat, creu en les persones que volen millorar i tirar endavant malgrat les dificultats”, asseguren.

Aquesta implicació de CaixaBank amb la Fundació Impulsa permet becar alumnat en situació de vulnerabilitat socioeconòmica perquè pugui cursar estudis de Formació Professional i, a més, rebre l’acompanyament d’una persona mentora. Es tracta d’un suport transversal que CaixaBank veu com una inversió amb retorn social: “En aquest projecte tots hi guanyem. Tenim joves amb una major formació i especialització, que els permetrà continuar els seus estudis o optar a feines més qualificades i estables; les empreses també poden disposar de personal qualificat a la zona on estan ubicades i com a societat, tenir persones més formades ens ajuda a progressar”, detallen des de la Fundació “la Caixa”.

A la formalització de l’acord hi han assistit el director d’institucions de CaixaBank a Catalunya, Joaquim Macià, i la vicepresidenta de la Fundació Impulsa, Andrea Carandell. També hi han estat presents el director de Banca d’Institucions de CaixaBank a la Catalunya Central, Antoni Noguera, i la directora executiva de la Fundació Impulsa. Alejandra Manau.

Les empreses que s’impliquen amb la Fundació Impulsa contribueixen en la creació d’una societat més justa i cohesionada a través d’accions amb impacte social i econòmic al territori.