Isolana s’implica amb la Fundació Impulsa com a Organització Impulsora i se suma a la campanya #ConfioEnElsJoves creant un repte per finançar almenys una beca Impulsa

L’empresa de distribució de materials de construcció i subministrament d’aïllaments tèrmics i acústics Isolana ja forma part de la xarxa de les més de 120 Organitzacions Impulsores que confien en la Fundació Impulsa, sumant-se com a Organització Impulsora Honorífica.

Aquest compromís d’Isolana amb la Fundació Impulsa ens permetrà becar més joves per a poder accedir a estudis de FP, una implicació d’acord amb els valors de l’empresa, en els que posen de manifest la importància de fomentar la inclusió i promoure oportunitats per als col·lectius més vulnerables. En aquesta mateixa línia, Isolana ha volgut fer un pas més en la seva aposta per la Fundació Impulsa i s’ha sumat a la campanya #ConfioEnElsJoves creant un repte que finalitzarà el 9 de gener: aconseguir 3.500 euros en donatius, el cost mitjà d’una beca Impulsa. Per fer-ho, Isolana es compromet a doblar la quantitat de l’import que aconsegueixin recaptar amb la campanya, fent una aportació màxima de 2.000 euros.

Des de la Fundació Impulsa agraïm a Isolana la seva implicació com a Organització Impulsora i celebrem la iniciativa de sumar-se a la campanya #ConfioEnElsJoves a través del repte que plantegen. Des d’aquí aprofitem també per animar a altres organitzacions a sumar-se a la campanya.