Segueix creixent la xarxa d’Organitzacions Impulsores amb l’adhesió a la Fundació Impulsa d’Iceland Seafood Ibérica SAU

La major importadora de bacallà d’Islàndia enfocada a la compra, el desenvolupament i el subministrament de productes del mar Iceland Seafood Ibérica SAU considera les relacions humanes i la gestió del coneixement dos pilars de la seva cultura corporativa.

Per això, veient el Mètode Impulsa com una proposta de qualitat que permet becar i acompanyar joves amb motivació i talent amb dificultats socioeconòmiques per poder accedir a cicles de Formació Professional, s’adhereix a la Fundació Impulsa com a Organització Impulsora.

Així ho explica Magnus B. Jonsson, Director General: “els joves han de ser considerats el motor d’evolució i creixement de la nostra societat i és per això que se’ls ha de formar i preparar en igualtat de condicions sense cap mena de diferenciació entre uns i d’altres.”

Iceland Seafood Ibérica SAU mantén forts vincles amb els pescadors i amb les fàbriques d’Islàndia així com d’altres orígens estratègics per aplicar la seva vocació de servei a tots els seu clients.

La col·laboració de les més de 130 Organitzacions Impulsores que confien en la tasca de la Fundació Impulsa és imprescindible per seguir garantint el Mètode Impulsa i la sostenibilitat econòmica del projecte, a través del qual ja hem becat 360 joves que han pogut accedir a cicles de Formació Professional. Més d’un 90% dels joves Impulsers es titulen cada any, molt per sobre del 50% de la mitjana de Catalunya, un indicador més d’aquest èxit del Mètode Impulsa.