Borsa Oportunitats OK

La Borsa d’Oportunitats és una borsa de treball i pràctiques remunerades pels alumnes becats per la Fundació Impulsa. Aquesta xarxa es compon a través de les empreses que participen en el projecte i els joves becats. L’objectiu és integrar als nostres estudiants al món laboral.

ALUMNI

Espai pels estudiants de la Fundació Impulsa. En aquest apartat podràs accedir al teu perfil, configurar les teves preferències, recordatoris i accedir a la Borsa d’Oportunitats, entre d’altres.

EMPRESES

Ets empresa i estàs interessat en impulsar els estudiants per ajudar-los a estar més preparats professional i personalment per a la seva incorporació al mercat laboral? Només cal que et donis d’alta a través del registre. Un cop dins, podràs veure els perfils dels candidats i pujar una nova oferta laboral, editar-ne una d’existent o eliminar-la.