Impulsa

A Fundació Impulsa promovem l’accessibilitat d’alumnes amb aptituds però amb situació de vulnerabilitat social als cicles de formació professional (FP), acompanyant-los de manera transversal per obrir-los noves oportunitats professionals.

Els joves Impulsa realitzen itineraris de formació professional que afavoreixen la seva inserció laboral, evitant que la situació econòmica i social sigui una barrera.

La Formació Professional és una via que garanteix altes possibilitats d’ocupació per als qui la cursen i amb poques possibilitats d’ajuts i subvencions. Així doncs, desde la Fundació, l’impuls de la nostra acció és a través de la FP.

La fundació va néixer a iniciativa d’un grup de joves empresaris de la comarca d’Osona que volen contribuir al teixit econòmic i social del territori des d’una acció combinada d’impacte econòmic i social. Els patrons creuen amb les ganes dels joves d’aprendre, progressar i aportar tot el seu potencial a la societat.

Per què Impulsa?

de joves no tenen titol de secundària
40%- 50 %
de joves fracassen en cicles formatius de grau mig
de joves són exclosos del sistema de beques estatal

MÈTODE IMPULSA​

El mètode Impulsa implica la interacció de diversos actors socials i econòmics del territori, amb el suport d’una xarxa de mentors amb una trajectòria reconeguda a nivell professional.

Dades Impulsa

A Fundació Impulsa promovem l’accesibilitat d’alumnes de la Catalunya Central als cicles de formació professional (FP), acompanyant-los de manera transversal per obrir-los noves oportunitats professionals.