Impulsa

Per què Impulsa?

de joves no tenen titol de secundària
40%- 50 %
de joves fracassen en cicles formatius de grau mig
de joves són exclosos del sistema de beques estatal

A Fundació Impulsa promovem l’accessibilitat d’alumnes de la Catalunya Central als cicles de formació professional (FP), acompanyant-los de manera transversal per obrir-los noves oportunitats professionals.

Els joves Impulsa realitzen itineraris de formació professional que afavoreixen la seva inserció laboral, evitant que la situació econòmica i social sigui una barrera.

La fundació va néixer a iniciativa d’un grup de joves empresaris de la comarca d’Osona que volen contribuir al teixit econòmic i social del territori des d’una acció combinada d’impacte econòmic i social. Els patrons creuen en les ganes dels joves d’aprendre, progressar i aportar tot el seu potencial a la societat.

Tenint en compte que la FP és una via que garanteix altes possibilitats d’ocupació per als qui la cursen, i que és una formació amb poques possibilitats d’ajuts i subvencions, impulsen l’acció de la fundació des de la formació professional.

MÈTODE IMPULSA​

El mètode Impulsa implica la interacció de diversos actors socials i econòmics del territori, amb el suport d’una xarxa de mentors amb una trajectòria reconeguda a nivell professional.

Dades Impulsa