Mentoria

Aprendre | Créixer | Donar | Entusiasmar-se | Impulsar

El programa de Mentoria social és la garantia d’un acompanyament humà i de proximitat, clau per l’èxit del Mètode Impulsa.
Els mentors i mentores són persones voluntàries amb experiència vital i professional que es troben amb els joves de manera regular i n’estimulen el pensament i la reflexió.
També ajuden a detectar i afrontar conflictes hi comparteixen experiències i, sobretot, els donen suport per utilitzar adequadament tot allò que aprenen.

Fes-te mentor Impulsa. Suma’t al Compromís Social

Els mentors i mentores d’lmpulsa són un dels recursos fonamentals i diferencials de les beques de la Fundació.

L’objectiu és realitzar un acompanyament transversal per aconseguir que els joves puguin assolir amb èxit els propòsits formatius i personals.

Les empreses també poden col·laborar a través de voluntariat corporatiu, oferint als seus treballadors fer de mentors i mentores.

“Ara més que mai, nois i noies joves en situació de vulnerabilitat social et necessiten al seu costat. Suma’t a la xarxa de mentors de la Fundació Impulsa! “

Fes clic a la icona i accedeix al teu espai de mentoria (Sinergia CRM) per registrar la trobada amb el mentorat