Mentoria

El Programa Impulsa Mentoria és la garantia d’un acompanyament humà i de proximitat als joves Impulsers, clau per l’èxit del Mètode Impulsa

Els mentors i mentores són persones amb una trajectòria personal i professional sòlida que, de manera altruista, acompanyen als joves Impulsers en el seu creixement personal i professional.

Des de la Fundació Impulsa promovem relacions transformadores entre joves i mentors. A través del nostre programa de formació, les persones mentores de la Fundació Impulsa adquireixen l’experiència, els coneixements i habilitats necessàries que els permet desenvolupar-se i oferir un suport proper, reflexiu i sense judicis als joves.

Formar part del programa de Mentoria Social de la Fundació Impulsa implica un compromís de dos anys i una dedicació d’aproximadament 5 hores al mes, entre trobades amb el jove, formacions i seguiment amb la tècnica de referència de la Fundació Impulsa. El proper curs 2021-22 el Programa Impulsa Mentoria es desenvoluparà als territoris d’Osona, La Garrotxa, El Berguedà, El Moianès, El Bages, El Baix Empordà i el Vallès Occidental.

A més a més dels mentors i mentores que s’impliquen a títol particular, el programa de Mentoria Social és també una proposta de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) per a les empreses que fomenta la cohesió i pertinença dels treballadors implicats amb un projecte social compartit.

Fes-te mentor o mentora, acompanya un jove Impulser

Ets una organització?

Omple el formulari per a més informació

Fes clic a la icona i accedeix al teu espai de mentoria (Sinergia CRM) per registrar la trobada amb el mentorat