Territori i Ambaixadors

La clau del creixement de la Fundació Impulsa al territori es troba en la col·laboració amb persones arrelades, que estimen el seu territori i amb una rellevant trajectòria professional, que acosten el projecte al teixit empresarial i social.

Els Ambaixadors i Ambaixadores s’involucren de manera altruista en la tasca de la Fundació Impulsa, fent de prescriptors davant d’empreses i institucions que permeten fer nous acords de col·laboració amb un gran impacte social i beneficiosos per eixamplar els horitzons professionals i personals dels joves en situació de vulnerabilitat social que atén la Fundació Impulsa.

Actualment, el Mètode Impulsa és present a les comarques d’Osona, la Garrotxa, el Berguedà i el Moianès.

Pel proper curs 2021-22 s’incoporaran els territoris de Terrassa, Sabadell, el Bages i el Baix Empordà.

Jordi Rabat

La Garrotxa