Empreses

Els ambaixadors del territori són persones del territori que comparteixen els objectius del projecte: aposten per un impacte social i econòmic del territori des de la formació i el futur talent professional. Volen impulsar els estudiants per ajudar-los a estar més preparats professional i personalment per a la seva incorporació al mercat laboral. I ho fan des del seu lideratge o capacitat d’influir per ampliar la xarxa de confiança de la Fundació.

Si vols formar part d’Impulsa ho pots fer de moltes maneres diferents:

Promou la fundació teixint xarxes de confiança i suports al seu territori i entorn proper. Amplia l’oportunitat d’assolir nous patrocinis per a noves beques.
Aportació relacional

Suport econòmic a través d’una aportació anual.
Aportació econòmica.

Suport a través de l’intercanvi de serveis que requereix la Fundació.
Aportació en espècies.

Suport a través de l’aportació de coneixement, tutorització i acompanyament dels joves inclosos al programa.
Aportació en temps i coneixement.

Si t'interessa el projecte i tens ganes de col·laborar amb Fundació Impulsa, posa't en contacte amb nosaltres.