Col·labora

Impulsa és una inversió amb retorn social i econòmic. La vostra aportació garanteix la igualtat d'oportunitats dels joves.

Fes un donatiu

Fes una aportació econòmica puntual o recurrent com a empresa o particular. Dona oportunitats als joves que més ho necessiten.

Pots fer una transferència al compte:

ES20 2100 0007 8402 0146 6012

Si fas el teu donatiu via transferència envia’ns les teves dades personals (nom, cognoms, NIF, email i mòbil) i el comprovant de l’operació a hola@fundacioimpulsa.org perquè et puguem tramitar el certificat de donació.

Implica’t com a voluntari i acompanya els joves becats en el seu creixement. La Fundació Impulsa dona suport a les persones mentores i les forma en habilitats transversals d’acompanyament i comunicació.

Formació i introducció al món laboral

Si ets una organització, implica’t en la formació laboral dels joves becats, oferint-los una estada formativa remunerada amb la garantia del suport de la Fundació Impulsa en el procés de formació, selecció i acompanyament de l’alumne durant la seva estada.

Accions solidàries

Implica el teu entorn en la igualtat d’oportunitats. Un euro de la nòmina, àpats, rifes o tornejos solidaris, venda de productes, etc. Organitza accions de sensibilització i captació de fons a l’organització.

Productes solidaris

Compra la llibreta solidària clicant aquí. Una llibreta DINA5 de pàgines blanques amb frases i il·lustracions fetes pels joves becats explicant què representa per a ells l’acompanyament de la Fundació Impulsa.

Si t'interessa el projecte i tens ganes de col·laborar amb Fundació Impulsa, posa't en contacte amb nosaltres.