Col·labora

Si els donem oportunitats, poden arribar allà on es proposin

Impulsa és una inversió amb retorn social i econòmic. La vostra aportació garanteix la igualtat d’oportunitats de joves compromesos amb la seva formació i els ajuda a projectar-se en un futur prometedor. Nosaltres confiem en els joves. I tu?

Fes un donatiu

Fes una aportació econòmica puntual o recurrent com a empresa o particular. Dona oportunitats als joves que més ho necessiten.

Sigues Organització Impulsora

Més de 140 organitzacions ja s’han compromès per un futur ple d’oportunitats per als joves.

Fes mentoria

Implica’t com a voluntari i acompanya els joves becats en el seu creixement. La Fundació Impulsa dona suport a les persones mentores i les forma en habilitats transversals d’acompanyament i comunicació.

Prescriu la Fundació Impulsa

Prescriu-nos a organitzacions que pensis que podrien estar interessades en col·laborar amb la Fundació Impulsa.

Compra producte

Compra la llibreta solidària. Una llibreta DINA5 de pàgines blanques amb frases i il·lustracions fetes pels joves becats explicant què representa per a ells l’acompanyament de la Fundació Impulsa.

Organitza una activitat

Implica el teu entorn en la igualtat d’oportunitats. Un euro de la nòmina, àpats, rifes o tornejos solidaris, venda de productes, etc. Organitza accions de sensibilització i captació de fons a l’organització.

Herències i llegats

Has pensat incloure una Fundació al teu testament?
Et proposem que et quedis amb nosaltres per sempre, per donar oportunitats als joves quan tu ja no hi siguis.

Implica un jove com a voluntari a la teva entitat entitat

Els joves Impulsers fan 25 h anuals de voluntariat en entitats del territori. Una oportunitat per a les entitats i els joves que fomenta la cohesió social i l’arrelament al territori.