LA FUDACIÓ IMPULSA A LA TELEVISIÓ DEL BERGUEDÀ

Amb motiu de l’estrena del Programa d’Ajut a la Formació Professional a la comarca del Berguedà, l’emissió televisiva “L’Estació”, un programa de tertúlia de la Televisió del Berguedà, ens va convidar per tal de parlar sobre l’activitat de la Fundació Impulsa.

A l’entrevista ens van acompanyar representants dels diferents agents implicats en l’activitat de la Fundació: Araceli Esquerra, consellera d’educació del Consell Comarcal del Berguedà, Pau Bessa, empresari i mentor d’un becat impulsa, i en Jordi Franquesa, gerent de Decapulp i empresa patrocinadora de la Fundació. Els diferents punts de vista que van exposar els convidats, així com una entrevista professionalment guiada, van permetre que els espectadors es fessin una imatge detallada i concisa del que és la Fundació i de la tasca social que porta a terme.

Aquí podreu veure el programa complert.