EL FUNCIONAMENT DE LA FUNDACIÓ DURANT L’ESTAT DE L’ALARMA

En les últimes setmanes tota activitat s’ha vist afectada per l’impacte del COVID-19, i la Fundació Impulsa no n’és una excepció. Degut a la situació actual, hem parat la nostra activitat de portes obertes, però continuem desenvolupant-la des de casa, i més fort que mai, ja que considerem que la responsabilitat social i la cooperació seran una peça angular del nostre futur a curt termini. Ens toca, però, reinventar-nos i idear noves fórmules perquè mentors, alumnes i futurs becats continuïn sentint-se acompanyats i puguem garantir el suport que tenim previst brindar-los. I per a que col·laboradors i patrocinadors no oblidin que l’esforç d’avui és el fruit de demà, i que la responsabilitat social és un pilar necessari.

Noves formes de funcionament de la Fundació

Les noves fórmules que hem adaptat a les restriccions per l’estat d’emergència són les següents :

• 1. LA MENTORIA

En aquests temps excepcionals, molts joves necessiten més que mai estar a prop dels seus mentors. Com que la mentoria presencial no és possible ni segura, des de la Fundació hem animat als mentors a seguir fent el mentoratge servint-se d’eines digitals per a fer videoconferències. I la resposta que hem tingut és immillorable. La capacitat d’adaptació tant de mentors com mentorats ha estat òptima, i des de la Fundació volem fer-los arribar el nostre agraïment

•  2. LES FORMACIONS

Durant el curs la Fundació portem a terme diferents formacions i sessions grupals tant per a mentors com per a mentorats. Per a poder-les mantenir, hem hagut de trobar, contrarellotge, noves fórmules de comunicació i nous continguts adaptables a aquestes fórmules. Aquest és un repte que, com tots, hem enfrontat amb gran motivació.

• 3. EL PROCÉS D’ADMISSIÓ DELS NOUS ALUMNES

Abans de decretar-se l’estat de l’alarma, el següent pas de cara a l’admissió de nous alumnes al Programa d’FP de la Fundació Impulsa per al curs 2020-21 eren les entrevistes personals. Com que considerem que, els propers temps, la nostra activitat serà més necessària que mai, hem decidit mantenir-les en les dates previstes. Les farem, però, a través d’eines digitals de vídeo conferència. Agraïm la col·laboració i comprensió dels centres, dels Consells Comarcals i dels mateixos alumnes, que estan fent un esforç per agilitzar les noves maneres de funcionament que exigeix la situació actual.

• 4. LES OFICINES

Atès el moment excepcional actual amb relació al virus COVID-19, tota la comunicació presencial amb els membres de la Fundació que tenia lloc a les nostres oficines queda posposada. Us animen a contactar-nos a través de la nostra adreça de correu electrònic benvingut@fundacioimpulsa.org  i del telèfon: 694 440 017. Gràcies.

Animem les nostres xarxes durant el confinament

A fi d’alleugerir-vos el confinament, hem decidit posar en marxa una proposta a través del nostre Instagram que consisteix en un petit repte setmanal. La vostra creativitat no para de sorprendre’ns! Us animem a continuar participant i omplir així les xarxes socials d’optimisme!

Ajudeu-nos a impulsar: feu-vos mentors

El proper 2021, la societat necessitarà un impuls al quadrat. Us animem a seguir sumant amb nosaltres formant part d’aquest projecte : fent-vos mentors.

Ser mentor és una experiència excepcional, té molts més avantatges dels que us pugueu imaginar. Aquí podreu descobrir-ne algunes d’ells!