EL FUNCIONAMENT DE LA FUNDACIÓ DURANT L’ESTAT DE L’ALARMA

En les últimes setmanes tota activitat s’ha vist afectada per l’impacte del COVID-19, i la Fundació Impulsa no n’és una excepció. Degut a la situació actual, hem parat la nostra activitat de portes obertes, però continuem desenvolupant-la des de casa, i més fort que mai, ja que considerem que la responsabilitat social i la cooperació seran una peça angular del nostre futur a curt termini.

Ens toca, però, reinventar-nos i idear noves fórmules perquè mentors, alumnes i futurs becats continuïn sentint-se acompanyats i puguem garantir el suport que tenim previst brindar-los. I per a que col·laboradors i patrocinadors no oblidin que l’esforç d’avui és el fruit de demà, i que la responsabilitat social és un pilar necessari.

Noves formes de funcionament de la Fundació

Les noves fórmules que hem adaptat a les restriccions per l’estat d’emergència són les següents :

1. LA MENTORIA
En aquests temps excepcionals, molts joves necessiten més que mai estar a prop dels seus mentors. Com que la mentoria presencial no és possible ni segura, des de la Fundació hem animat als mentors a seguir fent el mentoratge servint-se d’eines digitals per a fer videoconferències. I la resposta que hem tingut és immillorable. La capacitat d’adaptació tant de mentors com mentorats ha estat òptima, i des de la Fundació volem fer-los arribar el nostre agraïment.

2. LES FORMACIONS
Durant el curs la Fundació portem a terme diferents formacions i sessions grupals tant per a mentors com per a mentorats. Per a poder-les mantenir, hem hagut de trobar, contrarellotge, noves fórmules de comunicació i nous continguts adaptables a aquestes fórmules. Aquest és un repte que, com tots, hem enfrontat amb gran motivació.

3. EL PROCÉS D’ADMISSIÓ DELS NOUS ALUMNES

Abans de decretar-se l’estat de l’alarma, el següent pas de cara a l’admissió de nous alumnes al Programa d’FP de la Fundació Impulsa per al curs 2020-21 eren les entrevistes personals. Com que considerem que, els propers temps, la nostra activitat serà més necessària que mai, hem decidit mantenir-les en les dates previstes. Les farem, però, a través d’eines digitals de vídeo conferència. Agraïm la col·laboració i comprensió dels centres, dels Consells Comarcals i dels mateixos alumnes, que estan fent un esforç per agilitzar les noves maneres de funcionament que exigeix la situació actual.

4. LES OFICINES

Atès el moment excepcional actual amb relació al virus COVID-19, tota la comunicació presencial amb els membres de la Fundació que tenia lloc a les nostres oficines queda posposada. Us animen a contactar-nos a través de la nostra adreça de correu electrònic benvingut@fundacioimpulsa.org i del telèfon: 694 440 017. Gràcies.

Animem les nostres xarxes durant el confinament
A fi d’alleugerir-vos el confinament, hem decidit posar en marxa una proposta a través del nostre Instagram que consisteix en un petit repte setmanal. La vostra creativitat no para de sorprendre’ns! Us animem a continuar participant i omplir així les xarxes socials d’optimisme!

Ajudeu-nos a impulsar: feu-vos mentors

El proper 2021, la societat necessitarà un impuls al quadrat. Us animem a seguir sumant amb nosaltres formant part d’aquest projecte : fent-vos mentors.

Ser mentor és una experiència excepcional, té molts més avantatges dels que us pugueu imaginar. Aquí podreu descobrir-ne algunes d’ells!