Engeguem la campanya de microdonacions #ConfioEnElsJoves per fer possible les beques Impulsa

Nosaltres sí, confiem en els joves. Perquè sabem que si els donem oportunitats, poden arribar allà on es proposin. Una beca, un ordinador, referents, formació, experiència, la confiança de saber que hi som.

Gràcies a persones i organitzacions solidàries, des de la Fundació Impulsa seguim apostant pels joves i pel territori.  Fins ara ens hem focalitzat en el finançament empresarial i enguany volem fer un pas més i promoure que la ciutadania prengui consciència de la realitat social d’aquests joves i també se sumi a fer realitat les beques Impulsa, que tan bon resultat dona als joves Impulsers.

Suma’t a fer possible les beques Impulsa

FES UN DONATIU

Des de la Fundació Impulsa bequem joves amb compromís i motivació per tal que puguin seguir estudiant. A través de les beques Impulsa oferim un acompanyament integral als joves, que potencia la seva formació i creixement personal mentre cursen estudis de Formació Professional (FP), una aposta per la igualtat d’oportunitats i el teixit empresarial del territori.

Més d’un 90% dels joves Impulsers es titulen cada any, molt per sobre del 50% de la mitjana de Catalunya, un indicador d’èxit del Mètode Impulsa.

El Mètode Impulsa promou una xarxa dagents del territori entorn els joves que garanteixen un acompanyament econòmic, tecnològic, humà, social i laboral. Des del procés de selecció, fet per l’equip psicopedagògic de la Fundació Impulsa de la mà dels centres educatius i de l’administració pública, fins a l’entrega d’un ordinador portàtil, l’acompanyament d’una persona mentora

arrelada al territori, la vinculació amb empreses o la participació en entitats Socials.

Des del 2015, quan un grup d’empresaris implicats en el foment d’una societat més justa i cohesionada va crear la Fundació Impulsa, s’han becat més de 360 joves d’Osona, la Garrotxa, el Berguedà, el Moianès, el Bages, el Baix Empordà, Sabadell i Terrassa.

La Fundació Impulsa es finança majoritàriament amb fons privats, de persones i organitzacions que aposten per la formació dels joves i l’activitat econòmica a comarques.