Prescriu-nos a organitzacions

Necessitem noves empreses que se sumin a la Xarxa d’Organitzacions Impulsores per continuar ajudant a més joves a canviar el seu futur.

Des de que vam començar el 2015, més de 170 empreses i organismes públics i privats han confiat en nosaltres mit­jançant el seu suport econòmic, i han apostat per donar una oportunitat de futur a joves en situació de vulnerabilitat social i econòmica, perquè puguin cursar cicles de formació professional (FP) i millorar la seva inserció laboral.

Des d’aleshores, els Fundadors, i actualment Patrons de la Fundació, així com els Ambaixadors dels territoris on estem presents, ens han ajudat a donar a conèixer el projecte a noves empre­ses i entitats per fer créixer la nostra Xarxa d’Organitzacions Impulsores, i de manera paral·lela, el nombre de joves als quals hem pogut ajudar. Amb l’objectiu de continuar promovent la igualtat d’oportunitats entre els joves, i amb la fita d’acompanyar-ne més, necessitem fer créixer la xarxa de donants im­plicats en la Fundació Impulsa. L’empenta de les empreses és clau per estimular el futur d’aquests joves, i que el seu impuls retorni directament com un actiu posi­tiu a tota la societat.

Si ja ets Organització Impulsora, ajuda’ns a donar a conèixer Impulsa a noves empreses. Si coneixes empreses que podrien estar interessades en col·laborar amb Impulsa, deixa’ns les teves dades, i et trucarem.

Si encara no ets Organització Impulsora, dona’ns l’oportunitat d’explicar-te amb detall la nostra tasca perquè puguis valorar si t’hi vols sumar. Deixa’ns les teves dades, i et contactarem.

+ 560

Joves