Modalitats de col·laboració

La Fundació Impulsa proporciona diferents opcions col·laboratives per tal que les Organitzacions Impulsores puguin escollir quina és la millor modalitat d’implicar-se en la tasca de l’entitat:

Donatiu regular com organització sòcia

Fes una aportació econòmica regular (anual, semestral, mensual), com a inversió en oportunitats per als joves que més ho necessiten.

Accions solidàries

Implica el teu entorn en la igualtat d’oportunitats. Un euro de la nòmina, àpats, rifes o tornejos solidaris, venda de productes, etc. Organitza accions de sensibilització i captació de fons a l’organització.

Formació i aprenentatge

En el marc de la vostra política de responsabilitat social corporativa, podeu col·laborar ajudant els joves en el seu aprenentatge laboral. En concret, els vostres treballadors, a través del voluntariat corporatiu, s’impliquen en l’acompanyament i tutoria a joves Impulsa en la seva formació en el món laboral, oferint-los una formació pràctica in situ a les vostres oficines, fàbriques, etc. durant els mesos que duri la seva estada a la vostra organització.

Els joves duran a terme les tasques que el tutor de l’organització els assigni i a canvi rebran una remuneració per les hores treballades.

Ofereix als teus treballadors i treballadores fer voluntariat acompanyant els joves becats en el seu creixement.

La Fundació Impulsa forma els mentors i mentores en habilitats transversals d’acompanyament i comunicació, aplicables tant a la mentoria com a l’àmbit laboral. L’organització col·labora finançant el cost d’aquesta possible formació.

La inversió de les Organitzacions Impulsores genera un retorn social i econòmic, garantint la igualtat d’oportunitat dels joves.

Com es tradueix la teva donació?

Des de la Fundació Impulsa promovem el treball en xarxa i donem visibilitat a les Organitzacions Impulsores, segons els diferents graus d’implicació de les organitzacions solidàries:

Si t’interessa el projecte i tens ganes de col·laborar amb la Fundació Impulsa, posa’t en contacte amb nosaltres

Per a més informació,   consulta el Dossier d’Organitzacions   Impulsores