L’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES: ESSENCIAL PER AL CREIXEMENT

La interacció entre els diferents actors dels programes Impulsa és sempre molt enriquidora. Per això, la Fundació portem a terme diferents sessions i formacions que involucrin els nostres mentors, els nostre mentorats i a nosaltres mateixos: el propi equip. Aquí teniu un breu resum de les que hem dut a terme durant el mes de gener.

Formacions de compartir experiències entre mentors:

A finals del mes passat, la Fundació Impulsa va dur a terme les sessions grupals de mentors a les diferents comarques. En aquestes sessions es va presentar un cas pràctic de relació mentor-mentorat i es va comentar entre els diferents mentors. Aquestes sessions serveixen per a que els nostres mentors comparteixin les seves experiències entre ells, i reflecteixen un dels grans avantatges del voluntariat en mentoria: el fet d’envoltar-se de gent agraïda, amb un valors humanistes exemplars i compromesa amb el futur dels joves. Molt més que fer pinya!

Formacions als mentorats

També el passat gener va tenir lloc la 2ona sessió grupal dels alumnes becats, una trobada on els alumnes poden intercanviar les seves experiències i tractar una tema concret que proposa i dinamitza la Fundació. La temàtica d’aquesta 2ona sessió va girar, per als alumnes de 1er de Grau Mitjà, entorn a les emocions, i va permetre als joves poder reconèixer i experimentar amb unes emocions la gestió de les quals és un aprenentatge essencial que ens pot ser útil en tots els aspectes de la vida. Tant els de 2n de Grau Mitjà com els de Grau Superior, van treballar les habilitats comunicatives i el treball en equip.

Presentacions als Instituts

Gràcies al Consells Comarcals i com a novetat d’aquest nou curs aquest mes de Gener, l’equip tècnic de la Fundació Impulsa ha tingut l’oportunitat d’anar a presentar les beques Impulsa als instituts de les diferents comarques. Ha estat important per a nosaltres el fet de poder parlar en primera persona, als professors d’ uns joves que potser un dia seran alumnes Impulsa, del sentit de la nostra activitat i de la oportunitat que pot suposar per a ells.