Entreguem els ordinadors als joves becats per aquest curs

L’equip de la Fundació Impulsa ha fet entrega dels ordinadors portàtils a prop de 70 alumnes que enguany comencen cicles de Formació Professional amb el suport de les beques de la Fundació Impulsa.

Joves com el Nikoloz, la Ikram, l’Aixa o l’Akashdeep formen part de la nova promoció que aquest setembre han començat els seus estudis a Osona, la Garrotxa, el Berguedà i el Moianès.

A més del finançament dels estudis i l’acompanyament humà que se’ls hi ofereix, els ordinadors portàtils són una aposta decisiva de la Fundació per a posar la tecnologia a l’abast de tots els joves i promoure la igualtat d’oportunitats.

La crisi del covid-19 ha accelerat l’educació en xarxa posant de manifest la creixent bretxa digital en l’àmbit educatiu. Més que mai cerquem el suport del teixit empresarial del territori per a finançar els programes d’acompanyament a joves en situació de vulnerabilitat social i econòmica, o necessitats específiques com la compra d’ordinadors portàtils.