L’Ajuntament de Manlleu s’implica en la tasca de Fundació Impulsa

El consistori osonenc aportarà 15.000€ per a becar joves Impulsers
L’Ajuntament de Manlleu i la Fundació Impulsa han signat un conveni de col·laboració per fomentar la formació i la inserció laboral de joves en situació social i econòmica vulnerable.

Es preveu que el conveni tingui vigència fins el 30 de juny de 2021, i que sigui prorrogable a un curs escolar més.

Un dels objectius de l’Ajuntament de Manlleu és el de “garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat, així com promoure oportunitats d’aprenentatge durant tota la vida i per tothom”. Per aquest motiu el consistori ha volgut donar el seu suport a la Fundació Impulsa: els joves beneficiaris de les beques finançades amb aquest conveni seran estudiants de Manlleu interessats a estudiar formació professional.

L’Ajuntament de Manlleu s’afegeix així a les entitats públiques que aposten pels nostres programes i a qui volem agraïr el compromís per a potenciar el desenvolupament formatiu, laboral i humà d’aquests joves.