L’Ajuntament d’Olot col·labora amb la Fundació Impulsa

L’Ajuntament d’Olot aportarà 26.000 euros perquè alumnes amb dificultats socioeconòmiques del municipi accedeixin als programes Impulsa. Aquesta ajuda s’emmarca en les partides que el consistori garrotxí destina a la recuperació social de les famílies a causa de la pandèmia. Així, l’Ajuntament d’Olot se suma a les quinze Organitzacions Impulsores de La Garrotxa que permeten becar 46 joves de la comarca.

Al participar dels programes de la Fundació Impulsa els alumnes seleccionats reben una beca per a cursar Formació Professional (FP), un ordinador, el suport d’una persona mentora que els fa un acompanyament humà i formacions complementàries per adquirir competències transversals en autoconeixement i habilitats relacionals així com formacions adreçades a l’accés al mercat laboral.

Aquesta aportació ha estat possible gràcies a la intermediació de l’ambaixador de la Fundació Impulsa a La Garrotxa, Jordi Rabat, CEO de l’empresa Energy Tools. Els ambaixadors juguen un paper cabdal obrint portes i enfortint els vincles amb el teixit empresarial i les institucions públiques.

Gràcies a la col·laboració d’organitzacions del territori, la Fundació Impulsa beca cada curs més de 150 joves amb necessitats socioeconòmiques a Osona, la Garrotxa, el Berguedà i el Moianès.