L’Ajuntament de Les Preses es compromet amb la Fundació Impulsa

Aquesta col·laboració, juntament amb la recent incorporació de l’Ajuntament d’Olot, contribueix a l’expansió del projecte al territori garrotxí, que ja compta amb 47 alumnes becats que poden continuar la seva formació gràcies a les aportacions econòmiques que les Organitzacions Impulsores hi dediquen, així com la tasca dels voluntaris i les voluntàries que acompanyen als estudiants amb mentories al llarg de la seva trajectòria amb Impulsa.

El compromís establert amb l’Ajuntament de Les Preses ha estat possible gràcies a Jordi Rabat, CEO d’Energy Tools, Ambaixador de la Fundació Impulsa a la Garrotxa, que continua treballant per posar en comú els objectius de l’entitat i els recursos dels teixits social i empresarial.