ESTFRED inicia col·laboració com a Organització Impulsora

Aquesta nova col·laboració de l’empresa osonenca contribueix en la consolidació de la xarxa d’Organitzacions Impulsores per seguir treballant amb els nois i les noies en situació socioeconòmica vulnerable de la comarca.

L’empresa dedicada al transport de productes refrigerats i congelats i a serveis d’emmagatzematge i tractament de productes alimentaris, s’implica en la tasca de la Fundació Impulsa per donar suport econòmic i humà a aquells joves amb dificultats per continuar els estudis després de l’educació secundària. La incorporació d’ESTFRED permetrà seguir treballant en xarxa i arribar a més alumnes del territori d’Osona, on la presència de la Fundació Impulsa ha tingut un creixement significatiu amb 76 joves becats actualment.

Esteve Ferrer Puigvila, l’administrador de l’empresa, creu que és necessari proporcionar més oportunitats i experiència als joves per tal de fomentar un relleu generacional del teixit professional. Segons Ferrer, “si no ensenyem a les futures generacions, res té futur” i per tant, cal continuar motivant al jovent per seguir amb els estudis i la formació professional.