Liven referma per tercer any consecutiu el seu compromís amb la Fundació Impulsa al Berguedà

Situada a Berga, la fàbrica d’aperitius, productes ètnics i tex-mex, juntament amb la fàbrica de crispetes per a microones de Puig-reig, Liven representa el nucli industrial ocupacional més potent de la comarca i distribueix arreu del món.

L’empresa berguedana actualment compta amb més de 250 treballadors i treballadores, té una facturació anual de 60 milions d’euros i la seva evolució ha estat marcada per l’ampliació de l’oferta: van començar amb la venda de snacks de blat de moro i actualment exporten més de 200 productes i estan avançant cap a la producció ecològica.

Des del primer any d’implantació del projecte al Berguedà, el 2018, Liven ha apostat per la Fundació Impulsa esdevenint Organització Impulsora i col·laborant així en la tasca de promoure la igualtat d’oportunitats dels joves de la comarca del Berguedà acompanyant-los en la seva formació i creixement personal. Així ho explica el seu director d’operacions, Ignasi Montagut: “L’acompanyament que fa Impulsa és una aportació social vital, per als joves i per al territori”. Justament, fruit de la seva experiència durant aquests tres anys col·laborant amb la Fundació Impulsa, Liven enguany referma el seu compromís i passa a ser Organització Impulsora Honorífica, concebent la seva participació com una manera de seguir aportant valor al territori: “La participació amb la Fundació ens dona un sentiment de pertinença a un col·lectiu amb uns objectius comuns; és una manera d’establir punts de trobada entre les empreses impulsores i veure que a comarques hi ha un gran valor”, assegura Montagut.

Per a la Fundació Impulsa és bàsica la implicació d’empreses i organitzacions com Liven, que comparteixen els objectius del projecte i aposten per un impacte social i econòmic al territori des de la formació i el futur talent professional, i permeten tirar endavant el projecte social de la Fundació.