L’Ajuntament de Santa Maria d’Oló se suma a la xarxa d’Organitzacions Impulsores de la Fundació Impulsa

El consistori del Moianès ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació Impulsa passant a ser d’aquesta manera una de les 8 entitats públiques solidàries que forma part de la xarxa d’Organitzacions Impulsores i compromeses amb la formació del jovent a la comarca.

L’Ajuntament de Santa Maria d’Oló ha fet una aportació econòmica per subvencionar una part del cost de les beques que rebran els joves del municipi. En concret, aquest curs 2021-2022 que acaba de començar des de la Fundació Impulsa becarem i acompanyarem 17 joves del Moianès, tres dels quals són de Santa Maria d’Oló i podran rebre la beca gràcies a la signatura d’aquest conveni de col·laboració amb el consistori del municipi.

Els joves admesos al programa són joves amb compromís i motivació per seguir estudiant però amb situació socioeconòmica vulnerable. L’admissió als programes d’Impulsa fa possible que el jove pugui accedir a un cicle de Formació Professional, rebi un ordinador portàtil, formació en competències transversals i professionals. i compti amb l’acompanyament d’una persona mentora de referència i de l’equip psicopedagògic de la Fundació, així com es compromet a fer voluntariat a una entitat social del territori.

Per la Fundació Impulsa comptar amb el suport econòmic de l’Ajuntament de Santa Maria d’Oló, a banda de donar estabilitat i continuïtat al projecte, suposa un honor i un orgull per la confiança posada en la nostra tasca.