Treballem per acostar la cultura als joves amb l’objectiu de promoure el seu creixement a nivell humà a través d’un conveni de col·laboració amb la Fundació Catalunya Cultura

Aquest matí des de la Fundació Impulsa hem signat un conveni de col·laboració amb la Fundació Catalunya Cultura amb l’objectiu de treballar conjuntament i oferir-nos suport mutu per promoure la cultura entre el jovent de Catalunya al qual acompanyem i bequem des de la Fundació Impulsa.

L’acord recull diverses actuacions concretes orientades a impulsar el teixit cultural, el talent i la creativitat com a via de progrés i cohesió social. Així ho explica el nostre President, Carles Cuyàs: “Des de la Fundació Impulsa a més a més de la formació dels joves també potenciem el seu creixement humà a través d’estades de voluntariat i formacions en competències transversals. Dins d’aquest creixement humà creiem que és imprescindible una implicació cultural i per fer-ho, necessitem establir aliances amb professionals del sector que ens permetin acostar la cultura als joves i a les persones mentores. Per això avui signem aquest acord amb Fundació Catalunya Cultura”, detalla.

En aquesta mateixa línia, la Directora de la Fundació Catalunya Cultura, Maite Esteve, ha destacat que acords com a aquest “són clau per sumar sinergies a favor de la cultura i per posar en valor el seu rol fonamental per assolir una societat més justa, cohesionada i pròspera”.

La Fundació Catalunya Cultura és una entitat sense ànim de lucre que persegueix, entre d’altres finalitats, contribuir al fet que Catalunya sigui una comunitat culturalment forta, amb un teixit creatiu potent i competitiu que doni projecció i reconegui l’excel·lència dels projectes culturals.

Paral·lelament, des de la mateixa entitat també se’ns ha facilitat el contacte amb el projecte Apropa Cultura, entitat que treballa per fer accessible l’oferta cultural a les persones en situació de vulnerabilitat i amb la qual des de la Fundació Impulsa es vol treballar per tal que les parelles de mentoria puguin ser beneficiàries d’aquest servei.