La indústria química Spinreact aposta per seguir creixent al costat de la Fundació Impulsa sumant-se com a Organització Impulsora per contribuir al desenvolupament d’un futur amb oportunitats

Desenvolupar, produir i comercialitzar reactius de diagnòstic clínic són les tasques que porta a terme la indústria química Spinreact, que sota el lema ‘seguim creixent junts’, ha decidit fer extensiva la seva filosofia  empresarial sumant-se ara també com a Organització Impulsora de la Fundació Impulsa.

Des de la seva creació el 1975, Spinreact ha centrat els seus esforços en oferir un producte de qualitat i mantenir una relació propera i efectiva amb els seus distribuïdors, considerant el compromís un valor fonamental per a l’experiència dels seus usuaris i clients. En aquest sentit, Shizuo Hattori, General Manager d’Spinreact, veu l’aliança amb la Fundació Impulsa una manera de refermar també el compromís de l’empresa amb la societat: “Ens estem transformant en una empresa que té com a propòsit créixer de manera sostenible i contribuir socialment en aquest àmbit. Un desafiament que compta amb un pla estratègic anomenat ‘SHIN-Ka Plan’ basat en set pilars principals, essent un d’ells un equip humà divers en cultures on les persones són el centre com a principi fonamental per establir les bases empresarials”, explica.

Conscients de la importància d’estar a prop de les persones,  Spinreact se suma a la xarxa d’Organitzacions Impulsores de la Fundació Impulsa per contribuir a un futur amb igualtat d’oportunitats pels joves.