L’Ajuntament de Vic aposta pel treball en xarxa en l’acompanyament als joves de la ciutat i se suma a la Fundació Impulsa com a institució pública solidària

Des de fa uns dies, l’Ajuntament de Vic ja és una de les 13 institucions públiques que aposta per la tasca de la Fundació Impulsa en la promoció d’igualtat d’oportunitats dels joves de Vic. Aquest treball en xarxa s’ha formalitzat a través d’un conveni de col·laboració entre les dues organitzacions que permetrà cofinançar part de les beques dels joves al municipi.

Aquest curs la Fundació Impulsa beca i acompanya 82 joves a Osona, 36 dels quals són residents a Vic, un increment respecte el curs passat, en què es van beneficiar de la beca Impulsa 77 joves d’Osona, 31 dels quals residents a la capital osonenca.

La regidora d’Educació i Joves, Elisabet Franquesa, destaca que la inversió en educació és clau pel consistori per seguir desplegant una ciutat del coneixement i amb progrés econòmic: “Volem ajudar als estudiants amb dificultats econòmiques, però amb potencial, a poder tirar endavant una formació professional”, afegeix.

El conveni signat entre l’Ajuntament de Vic i la Fundació Impulsa permetrà, a banda de cofinançar part de les beques dels joves de Vic, augmentar el treball en xarxa entre la Fundació Impulsa i Vic Jove en la derivació de casos i en la cessió d’espais per a les formacions.

A la signatura del conveni, on es va posar de relleu la importància de l’acompanyament transversal que ofereix la Fundació Impulsa, van assistir-hi la nostra Directora Executiva, Alejandra Manau, i la regidora d’Educació de l’Ajuntament de Vic, Elisabeth Franquesa.