Metalcaucho se suma a la xarxa d’Organitzacions Impulsores de la Fundació Impulsa per fer que les seves peces també contribueixin a una societat amb més igualtat d’oportunitats pels joves

Amb més de 30 anys a l’esquena dedicant-se al sector de peces de recanvis i accessoris de goma i metall per a l’automòbil, Metalcaucho veu l’esforç com un valor imprescindible per desenvolupar la seva aposta de futur, que passa per la innovació en I+D.

Justament és l’esforç per garantir la qualitat en tots els processos de producció que els ha portar a ser líders en el sector i en aquesta aposta pel futur, Metalcaucho ha decidit formar part de l’engranatge de la Fundació Impulsa sumant-s’hi com a Organització Impulsora per fer que les seves peces també contribueixin a una societat amb més igualtat d’oportunitats pels joves.

La col·laboració de les més de 140 Organitzacions Impulsores que confien en la tasca de la Fundació Impulsa és imprescindible per seguir garantint el Mètode Impulsa i la sostenibilitat econòmica del projecte, a través del qual ja hem becat 360 joves que han pogut accedir a cicles de Formació Professional. Més d’un 90% dels joves Impulsers es titulen cada any, molt per sobre del 50% de la mitjana de Catalunya, un indicador més d’aquest èxit del Mètode Impulsa.