La Fundació Impulsa rep el Premi a la Innovació i el Talent de la Cambra de Comerç de Barcelona d’Osona

En el marc de la Gala de l’Osonenc de l’any, la Cambra de Comerç de Barcelona d’Osona ha atorgat aquest 2024, el Premi a la Innovació i el Talent a la Fundació Impulsa. Un premi que reconeix el Mètode Impulsa, com a model únic per ajudar els joves en situació de vulnerabilitat i promoure la seva inserció laboral.

El premi va ser recollit el passat divendres 30 de maig a Santa Eugenia de Berga pel president de l’entitat, Sr. Carles Cuyàs, acompanyat de la directora de la Fundació, Sra. Alejandra Manau, El Premi no solament reconeix l’èxit del Mètode Impulsa en els joves, sinó també el creixement exponencial de l’entitat social amb presència a nou comarques catalanes i un acumulat de més de 5 milions d’euros destinats a que els joves no deixin els estudis, sinó que també esdevé un reconeixement al gran impacte que ha deixat a Osona des de la seva creació al 2015.

Cuyàs va explicar que un 90% dels joves que passen per la Fundació Impulsa aconsegueixen la seva inserció laboral, apostant per la seva formació en més d’una cinquantena d’àrees diferents. També va recordar que la lluita contra l’exclusió social i l’abandonament escolar són una prioritat de país.

Durant l’acte es va donar a conèixer el Premi Osonenc de l’Any 2023, enguany atorgat a Cristina Herrera, Presidenta d’Osona Contra el Càncer, i també al Premi Promesa del Consell Comarcal d’Osona, atorgat a l’emprenedora manlleuenca Marta Maneja, creadora de culleretes comestibles per reduir consum de plàstic.