“Hem tingut moltes oportunitats: el voluntariat, les sessions i formacions amb persones molt interessants ens ajuden a aprendre coses tant en l’àmbit laboral com personalment”

La Chaima Ahfid és una jove #Impulser que estudia primer curs de GS Gestió de vendes i espais comercials a Osona. Va iniciar la seva trajectòria amb la Fundació Impulsa el curs 18-19 i, amb aquesta carta, ha volgut transmetre el seu agraïment a l’entitat i l’equip de persones que l’ha acompanyat durant aquest temps, especialment a la tècnica de Programes de la Fundació Impulsa:

“Avui només volia comentar-te i donar-te les gràcies tant a tu com per a tota la Fundació Impulsa. Formar part d’aquest projecte ha set una de les millors coses que m’han passat.

He estat pensant i reflexionant, i m’he donat compte, sobretot per les formacions que ens oferiu, que esteu fent un gran esforç per ensenyar-nos moltes coses i sobretot preparar-nos pel nostre futur.

Puc dir que, comparat amb altres alumnes que no tenen aquesta beca, som especials, ja que hem tingut moltes oportunitats, com ara fer el voluntariat i el fet que tinguem sessions i formacions amb persones molt interessants que ens ajuden a aprendre i de tenir coneixements per moltes coses, sigui en l’àmbit laboral com personalment.

Haver fet la sessió del enneagrama també em va ajudar a saber quina classe de persona sóc per així tenir en compte quines coses bones tinc i quines coses podria millorar i crear una millor versió de mi mateixa.

Ens heu parlat i ensenyat coses que puc considerar que és necessari que també ens ho ensenyin a l’escola, espero que el vostre projecte creixi i creixi molt més on tothom pugui arribar a tenir aquesta oportunitat.

Simplement, gràcies, i també gràcies a tu per estar sempre i sobretot en no deixar-me perdre l’oportunitat de seguir estudiant i seguir sempre endavant.”

Gràcies a tothom que col·labora amb la tasca de la Fundació Impulsa, de promoure més oportunitats professionals i personals pels joves que més ho necessiten.