Els Ambaixadors de la Fundació Impulsa, essencials per seguir obrint portes entre el teixit empresarial del territori per a la igualtat d’oportunitats dels joves

La clau del creixement de la Fundació Impulsa al territori es troba en la col·laboració amb persones arrelades, que estimen el seu territori i amb una rellevant trajectòria professional, que acosten el projecte al teixit empresarial i social.

Els Ambaixadors i Ambaixadores s’involucren de manera altruista en la tasca de la Fundació Impulsa, fent de prescriptors davant d’empreses i institucions que permeten fer nous acords de col·laboració amb un gran impacte social i beneficiosos per eixamplar els horitzons professionals i personals dels joves en situació de vulnerabilitat social que atén la Fundació Impulsa.

La implicació d’aquests professionals esdevé essencial pel creixement de la Fundació Impulsa i és fruit de l’estima que tenen per cada territori que representen. Confien que la tasca d’impulsar projectes vitals i professionals de qualitat és de gran valor i enriqueix el futur de les generacions més joves.

Actualment, comptem amb el suport de Jordi Rabat, CEO d’Energy Tools i Ambaixador a la Garrotxa; Núria Cinca, directora adjunta de Versekal i Xavier Francàs, Ambaixadors a El Berguedà; Anna Guixà, Emprenedora a Let’s Comunica’m i Ambaixadora al Moianès; Salvador Ramon, president de FRIME i Ambaixador a Terrassa; Tania Nadal, Ambaixadora a Sabadell, Gerard Albertí, CEO d’ESTAL i Ambaixador al Baix Empordà, Imma Riba, consellera delegada de Viscola i Montserrat Cullerés CEO de Petro Pintó, totes dues Ambaixadores al Bages.

Des de la Fundació Impulsa, agraïm el compromís de tots ells per seguir treballant per garantir un acompanyament els joves que més ho necessiten en la seva formació laboral i personal.

Si vols formar part del projecte Impulsa i fer-lo créixer fent d’ambaixador/a, posa’t en contacte amb nosaltres