Les empreses del Centre Metal·lúrgic aposten per la FP a Sabadell i se sumen a la Fundació Impulsa com a Organitzacions Impulsores

L’associació patronal de les empreses del sector del metall, Centre Metal·lúrgic, que actualment agrupa unes 1.800 empreses i engloba a 35.000 treballadors ha signat un acord de col·laboració empresarial amb la Fundació Impulsa que permetrà becar joves Impulsers de Sabadell, així com també ajudar la Fundació a difondre les activitats i programes que porta a terme.

Es tracta d’una voluntat compartida per l’empresariat que forma part del ConCentrem– (Club d’Empresa i Emprenedoria del Centre Metal·lúrgic) i que ha fet les aportacions econòmiques corresponents per becar i donar oportunitats als joves que no disposen dels recursos econòmics per seguir formant-se, però que tenen un alt compromís per seguir en el camí de l’aprenentatge. Alguns d’aquests empresaris i empresàries també participen del programa de mentoria, que de manera altruista, permet acompanyar als Impulsers en el seu creixement personal i professional.

Les empreses a iniciativa de la presidència del Centre Metal·lúrgic que han fet possible aquesta col·laboració són ACM Tools Sl, Corgrap SA, Dicomol SL, Dynacast España SA, Electroless Hard Coat SA, Essentia Personas SL, Flexor SA, Industrias Angra SL, Injecció Amac SL, Moldiplast SL, Muelles y resortes Bosh SL, i Planning Sisplamo SL.

Durant la signatura del Conveni, el President de la Fundació Impulsa, Carles Cuyàs, i la Presidenta del Centre Metal·lúrgic, Alícia Bosch, han establert properes col·laboracions que donaran visibilitat a la tasca que es desenvolupa des de la Fundació i que aporta un important retorn social i econòmic al territori.

El Centre Metal·lúrgic centra la seva activitat a Catalunya fou creat l’any 1961, per a salvaguardar els interessos de l’empresariat del sector, voluntàriament associat. El seu objectiu és oferir a les empreses un ventall de serveis en àmbits com la informació, l’assessorament, la formació, la promoció internacional, la promoció i Gestió de la Innovació o els serveis d’interès col·lectiu. El Centre Metal·lúrgic en qualitat d’entitat patronal, ostenta la representació empresarial dins el Sector del Metall en el procés de negociació dels corresponents Convenis Col·lectius de la Indústria i del Comerç del Metall de la Província de Barcelona.