Liderada per la nostra Ambaixadora al Bages, Imma Riba, el grup constructor Viscola passa a ser Organització Impulsora

L’Imma Riba és la responsable del grup Viscola i des de fa temps ja està implicada amb la Fundació Impulsa sent-ne, juntament amb la Montserrat CullerésAmbaixadora al Bages. Des d’avui, Riba fa un pas més en la seva aposta per la Fundació i s’hi suma com a Organització Impulsora a través de la seva empresa dedicada a la construcció.

Amb aquest compromís, Viscola aportarà 8.000 euros a la Fundació Impulsa que permetran cobrir els costos d’inici de l’activitat del Programa Impulsa al Bages i finançar les beques d’aquest curs a la zona. Es tracta d’una contribució en sintonia amb la filosofia empresarial, que passa per la concepció de l’empresa com un actiu per la societat. És amb aquesta voluntat que Viscola s’involucra en dinàmiques d’activació juvenil i col·labora amb entitats culturals i esportives, aportant el seu gra de sorra en la millora de la societat.

Paral·lelament, Imma Riba seguirà exercint com a Ambaixadora de la Fundació Impulsa al Bages, ajudant-nos en la cerca d’organitzacions donants i de persones mentores, així com també facilitant-nos les relacions institucionals amb altres agents d’interès que puguin contribuir al desenvolupament i creixement de la tasca de la Fundació al territori.