Liderada per la nostra Ambaixadora al Bages, Imma Riba, el grup constructor Viscola passa a ser Organització Impulsora

L’Imma Riba és la responsable del grup Viscola i des de fa temps ja està implicada amb la Fundació Impulsa sent-ne, juntament amb la Montserrat Cullerés, Ambaixadora al Bages. Des d’avui, Riba fa un pas més en la seva aposta per la Fundació i s’hi suma com a Organització Impulsora a través de la seva empresa dedicada a la construcció.

Amb aquest compromís, Viscola aportarà 8.000 euros a la Fundació Impulsa que permetran cobrir els costos d’inici de l’activitat del Programa Impulsa al Bages i finançar les beques d’aquest curs a la zona. Es tracta d’una contribució en sintonia amb la filosofia empresarial, que passa per la concepció de l’empresa com un actiu per a la societat. És amb aquesta voluntat que Viscola s’involucra en dinàmiques d’activació juvenil i col·labora amb entitats culturals i esportives, aportant el seu gra de sorra en la millora de la societat.

Paral·lelament, Imma Riba seguirà exercint com a Ambaixadora de la Fundació Impulsa al Bages, ajudant-nos en la cerca d’organitzacions donants i de persones mentores, així com també facilitant-nos les relacions institucionals amb altres agents d’interès que puguin contribuir al desenvolupament i creixement de la tasca de la Fundació al territori.