Des de la Fundació Impulsa hem celebrat l’acte de clausura per acomiadar el curs i reconèixer l’esforç dels joves i la voluntarietat i dedicació de les persones mentores. Per fer-ho, hem comptat amb els 242 joves i els 237 mentors que els acompanyen, així com també amb l’equip tècnic de la Fundació Impulsa, i amb la participació i l’assistència de col·laboradors de l’entitat, com representants de diferents Consells Comarcals i Ajuntaments, que donen suport a la tasca de la Fundació Impulsa al llarg del curs.
Els diferents actes fets a cadsscun dels territoris on bequem joves han començat amb una benvinguda seguida de l’activitat estrella a mans de l’agència especialitzada en esdeveniments corporatius Kivicom, on joves i mentors han pogut compartir una estona agradable mostrant les seves destreses a través de l’art i la comunicació i en la qual la diversió, la creativitat i la pintura hi han jugat un paper clau.




Seguidament, s’ha fet l’entrega de diplomes als joves que es graduen del Cicle Formatiu estudiat, com també el certificat de formacions i la carta de recomanació. Als joves que l’any que ve continuen amb la Fundació Impulsa, se’ls han lliurat els certificats de formacions, un reconeixement molt útil per sumar al CV.
L’acte de clausura del curs forma part dels compromisos dels joves amb la fundació Impulsa i té un objectiu lúdic i de reconeixement, com també de tancament de curs, ja que a l’estiu les parelles de mentoria es posen en pausa i fins al setembre no es reinicien.
Territoris i dates de l’acte de final de curs
L’acte de clausura s’ha fet als diferents territoris on la Fundació Impulsa beca joves:
TERRASSA I SABADELL
Dia: 9 de juny
Hora: 18-20.30h
Lloc: Escola Arraona (Sabadell).
OSONA
Dia: 13 de juny
Hora: 18-20.30h
Lloc: Jardins de Can Parrella (Torelló).
MOIANÈS I BAGES
Dia: 14 de juny
Hora: 18-20.30h
Lloc: Espai Hemalosa (antiga fàbrica), (Santa Maria d’Oló)
GARROTXA
Dia: 15 de juny
Hora: 18-20.30h
Lloc: Centre Cultural Les Preses (Les Preses)
BAIX EMPORDÀ
Dia: 16 de juny
Hora: 18-20.30h
Lloc: Can Genís (Palafrugell)
BERGUEDÀ
Dia: 21 de juny
Hora: 18-20.30h
Lloc: Parc del Tossal (Avià)





