Tot a punt per acomiadar el curs posant en valor la implicació dels joves i de les persones mentores en un acte de clausura amb activitat sorpresa

Des de la Fundació Impulsa fa uns dies que ja treballem en l’acte de clausura per acomiadar el curs i reconèixer l’esforç dels joves i la voluntarietat i dedicació de les persones mentores.

Per fer-ho, comptarem amb els 242 joves i els 237 mentors que els acompanyen, així com també amb l’equip tècnic de la Fundació Impulsa, i amb la participació i l’assistència de col·laboradors de l’entitat, com representants de diferents Consells Comarcals i Ajuntaments, que donen suport a la tasca de la Fundació Impulsa al llarg del curs.

L’esdeveniment començarà amb l’activitat estrella a mans de l’agència especialitzada en esdeveniments corporatius Kivicom. Es tracta d’una experiència sorpresa dedicada als joves i als mentors i en la qual enguany la diversió, la creativitat i la pintura hi jugaran un paper clau.

Seguidament, es farà l’entrega de diplomes als joves que es graduen del Cicle Formatiu estudiat, com també el certificat de formacions i la carta de recomanació. Als joves que l’any que ve continuen amb la Fundació Impulsa, se’ls lliuraran els certificats de formacions, un reconeixement molt útil per sumar al CV.

L’acte de clausura del curs forma part dels compromisos dels joves amb la fundació Impulsa i té un objectiu lúdic i de reconeixement, com també de tancament de curs, ja que a l’estiu les parelles de mentoria es posen en pausa i fins al setembre no es reinicien.

Territoris i dates de l’acte de final de curs

L’acte de clausura es farà als diferents territoris on la Fundació Impulsa beca joves els dies següents:

TERRASSA I SABADELL

Dia: 9 de juny

Hora: 18-20.30h

Lloc: Escola Arraona (Sabadell).

OSONA

Dia: 13 de juny

Hora: 18-20.30h

Lloc: Jardins de Can Parrella (Torelló).

MOIANÈS I BAGES

Dia: 14 de juny

Hora: 18-20.30h

Lloc: Espai Hemalosa (antiga fàbrica), (Santa Maria d’Oló)