Participem a la cursa benèfica d’SpainCap: et sumes al repte solidari?

El proper dissabte dia 4 de març SpainCap organitza una cursa solidària a favor de diferents ONGs i entitats benèfiques en la qual la Fundació Impulsa forma part de la quinzena d’organitzacions que hi participen.

Abans que arribi el dia de l’esdeveniment esportiu i de networking organitzat per SpainCap, i en el que t’animem a participar, t’expliquem que si no t’agrada córrer, també pots formar part d’aquesta cursa implicant-te en la  ‘competició’ virtual a través de la qual pots fer les teves aportacions solidàries.

A continuació et facilitem les diferents maneres que tens de participar amb SpainCap, o a la cursa, ja sigui corrent o fent una donació i ajudar  la Fundació Impulsa en el seu repte de promoure la igualtat d’oportunitats dels joves acompanyant-los en la seva formació i creixement personal.

Des d’aquí també volem agrair la iniciativa d’SpainCap i que ens hagi seleccionat com una de les organitzacions a les quals destinar aquesta cursa benèfica.

Com pots participar a la cursa solidària SpainCap?

• Fent la teva inscripció a la cursa pel proper dissabte 4 de març clicant aquí
  • Escollint una entitat benèfica i fent un donatiu clicant aquí
  • Ajuda’ns a difondre la iniciativa compartint la informació entre els teus contactes!