La Cambra de Comerç de Palamós aposta per la formació professional dels joves a través de la signatura d’un conveni de col·laboració amb la Fundació Impulsa

Compartir recursos i establir els canals de comunicació oportuns perquè les empreses que ho vulguin puguin acollir-se a alguna de les modalitats de col·laboració amb la Fundació Impulsa, que aquestes puguin assolir els objectius de responsabilitat social corporativa i potenciar el treball en xarxa pel que fa l’àmbit de la formació professional del jovent de la comarca són alguns dels aspectes que promou el conveni de col·laboració que s’ha signat entre la Cambra de Comerç de Palamós i la Fundació Impulsa.

Així ho explica l’Ambaixador de la Fundació Impulsa al Baix Empordà, Gerard Albertí: “Una de les claus del Mètode Impulsa són les aliances amb el món empresarial i pensem que la signatura d’aquest conveni és una bona manera de promoure sinergies i oferir-nos suport mutu. Amb aquest acord des de la Fundació Impulsa i a través dels nostres programes d’actuació, estem oferint els recursos humans i materials necessaris a la Cambra de Palamós per fomentar l’accessibilitat del jovent del Baix Empordà en situació de vulnerabilitat social i econòmica a cicles de Formació Professional, i a la vegada ells ens ajuden a eixamplar la xarxa solidària imprescindible per seguir desplegant el Mètode Impulsa”.

Per la seva banda, el President de la Cambra de Comerç de Palamós, Pol Fages també posa de manifest la importància d’aquest acord: “Des de la Cambra de Palamós també veiem aquest conveni com una bona oportunitat per a les empreses a l’hora d’assolir els seus objectius de responsabilitat social corporativa i treballar en una mateixa direcció per afavorir la formació professional del jovent de la comarca. Per això, des de la Cambra de Palamós ens comprometem a ajudar a difondre la tasca de la Fundació Impulsa i a cedir-los espais per dur a terme reunions, trobades amb els joves becats, formacions grupals amb els joves i mentors, entre d’altres”.

Aquest curs 2022 – 23 al Baix Empordà rebran beca i acompanyament de la Fundació Impulsa 22 alumnes, 9 dels quals son nous Impulsers d’aquest curs, que se sumen als 13 que ja estaven cursant estudis superiors.