La federació d’Entitats Catalanes d’Acció Social (ECAS) aprova la incorporació de la Fundació Impulsa

El passat 30 d’abril l’Assemblea General Ordinària de la federació d’Entitats Catalanes d’Acció Social va aprovar la incorporació de la Fundació Impulsa, el que representa la consolidació de l’entitat al sector social

Ser part d’ECAS representa un reconeixement a la tasca que fa la Fundació Impulsa d’acompanyament a joves amb compromís i motivació per seguir estudiant però que es troben en una situació socioeconòmica vulnerable. En aquesta línia, la Fundació Impulsa entén l’acompanyament als joves d’una manera integral, el que comprèn el suport en diferents àmbits: econòmic amb el finançament d’una beca pels estudis de Formació Professional, tecnològic amb la donació d’un ordinador portàtil, humà amb formacions en habilitats emocionals, socials i cognitives i amb la vinculació a una entitat del territori a través del voluntariat, social amb l’acompanyament d’una persona mentora i laboral amb formacions en competències professionals i estades formatives a empreses.

Un acompanyament que es desenvolupa de manera personalitzada gràcies al suport de l’equip psicopedagògic de l’entitat.

L’entrada a ECAS representa també una oportunitat per enfortir la xarxa de relacions de la Fundació Impulsa amb altres entitats de referència del sector social i generar sinergies i coneixement compartits que apostin per la transformació social i la lluita contra les desigualtats.

Des de la Fundació Impulsa agraïm la confiança en pro de les oportunitats als joves en risc d’exclusió social.