Organitzacions amb més de 5 anys de vinculació a la Fundació Impulsa, un compromís ferm amb el futur dels joves

Agraïm a les Organitzacions Impulsores Ausa Futur, BenitoNovatilu, Càrniques Osona, Certis, Embutidos Osona, Ferrer, Fredvic, Hipra, Mafesa, Plastin, Puig Porret, Servycat i Sidair la implicació continuada en la formació, aprenentatge laboral i el creixement personal dels joves becats per la Fundació Impulsa.

Gràcies al suport de persones, empreses i institucions del territori podem seguir acompanyant joves amb compromís i motivació per seguir estudiant, que passen per una situació socioeconòmica complicada. Als joves Impulsers se’ls ofereix un acompanyament integral que inclou una beca per cursar estudis de Formació Professional (FP), un ordinador, l’acompanyament d’una persona mentora, la implicació del jove en la tasca d’una entitat social a través del voluntariat i un seguit de formacions transversals per potenciar el creixement personal i professional dels joves.

El treball en xarxa de múltiples agents del territori és clau per l’èxit dels programes de la Fundació Impulsa, que genera un impacte social positiu en empoderament del joves i cohesió social.

La Fundació Impulsa compta ja amb el suport de més de 90 Organitzacions Impulsores que fan possible acompanyar joves d’Osona, la Garrotxa, el Berguedà, el Moianès, el Bages, el Baix Empordà i el Vallès Occidental.