La Fundació “la Caixa” s’implica en els joves de la Fundació Impulsa

Les dues entitats renoven la col·laboració que permet finançar programes de promoció de la igualtat d’oportunitats entre els joves a través del a Formació Professional i la Mentoria social

La Fundació Bancària “La Caixa” i la Fundació Impulsa han renovat el conveni de col·laboració pel qual l’entitat financera aporta 25.000€ per al curs 2020 – 2021. Per sisè any la Fundació Bancària “la Caixa” se suma a les Empreses Impulsores que permeten becar alumnes amb aptituds, motivació i cultura de l’esforç, però en situació de vulnerabilitat social perquè puguin cursar estudis de Formació Professional i, a més, rebre l’acompanyament d’un mentor.

Representants de les dues entitats durant la signatura del conveni

A la formalització de l’acord hi han assistit Jaume Masana, director territorial Catalunya de CaixaBank i Andrea Carandell, vicepresidenta de la Fundació Impulsa. També hi ha estat presents Montserrat Benítez, directora d’Àrea de Negoci de CaixaBank a Osona; Antoni Noguera, director de Banca d’Institucions de CaixaBank a la Catalunya Central i Alejandra Manau, directora executiva de la Fundació Impulsa.

Les empreses que s’impliquen en la Fundació Impulsa se sumen en la creació d’una societat més justa i cohesionada a través d’accions amb impacte social i econòmic al territori.