La xarxa d’Organitzacions Impulsores del Vallès Occidental creix amb la incorporació d’Unnox Group, productora de masterbatch.

A través del colorant i amb més de 60 anys d’experiència en el sector, Unnox Group posa color a multiplicitat de productes i ara, fa un pas més sumant-se com a Organització Impulsora per contribuir a acolorir també un futur d’oportunitats pels joves amb talent i motivació amb dificultats socioeconòmiques.

Així ho explica el director general d’Unnox Group, Pablo de Lastres, que a més a més, farà de mentor d’un jove el proper curs: “Per a Unnox Group és una oportunitat única poder participar al projecte de Fundació Impulsa. És una iniciativa que encaixa perfectament amb la nostra visió sostenible d’empresa i el seu suport a la comunitat local, donant oportunitats al talent jove per dotar-lo de més i millors oportunitats”.

La col·laboració de les més de 130 Organitzacions Impulsores que confien en la tasca de la Fundació Impulsa és imprescindible per seguir garantint l’èxit del Mètode Impulsa i la sostenibilitat econòmica del projecte, a través del qual ja hem becat 360 joves que han pogut accedir a cicles de Formació Professional.