La Fundació Impulsa compta amb el suport d’Asencat en l’assessorament a projectes de constitució d’empreses i per processos formatius

Asencat eixampla la seva col·laboració amb la Fundació Impulsa a través d’un conveni en el que l’associació es compromet a posar a disposició de la Fundació Impulsa el seu equip de persones expertes per a donar suport i orientació, mitjançant procés de mentoratge, per projectes de constitució d’empreses i per processos formatius en els que puguin posar el seu coneixement a l’abast dels joves becats per la Fundació Impulsa i del propi equip de la Fundació Impulsa.

En aquesta mateixa línia, Asencat també se suma al compromís de difondre la tasca de la Fundació Impulsa amb l’objectiu de poder arribar a més persones i empreses per fer créixer el projecte.

Asencat és una associació que agrupa professionals de tots els sectors de l’economia i de totes les àrees de gestió que, havent finalitzat la seva dedicació professional desitgen aportar la seva experiència i expertesa de gestió empresarial en règim de voluntariat.

Les entitats i associacions que s’impliquen amb la Fundació Impulsa contribueixen en la creació d’una societat més justa i cohesionada a través d’accions amb impacte social i econòmic al territori.