L’Organització Impulsora Quadpack torna a obrir les portes als joves Impulsers en una visita per acostar-los a la realitat del món laboral

Joves de Terrassa i Sabadell han pogut conèixer de prop el dia a dia de la multinacional i Organització Impulsora Quadpack. Una vegada més, i emmarcat dins el programa de voluntariat corporatiu que els ofereix la Fundació Impulsa, l’empresa ha obert les portes als Impulsers en una visita en la que els joves també han pogut viure en primera persona la simulació d’una entrevista de feina gràcies a voluntaris professionals de Quadpack.

La responsable de la Quadpack Foundation, Marta Gil, va rebre dijous passat 12 joves acompanyats per la Directora de la Fundació Impulsa, Alejandra Manau i per les tècniques de l’equip psicopedagògic de l’entitat, Marta Garrido i Judit Sanchez. En una primera part de la visita, els joves van poder conèixer la història i el funcionament de la multinacional de la mà de la Directora Comercial, Marcela Buitrago i del Director de People de Quadpack, David Ackley. Una experiència valorada molt positivament per part dels joves: “Els Impulsers es van mostrar molt participatius durant la primera part de la visita i van fer moltes preguntes relacionades amb aspectes tals com els perfils professionals dels treballadors i treballadores de Quadpack, els departaments que conformen l’entitat, la possibilitat de fer pràctiques a l’empresa…” explica Manau.

Durant la darrera part de la visita, diversos professionals de Quadpack van simular una entrevista de feina individualitzada als Impulsers amb l’objectiu de fer-los viure en primera persona el procés. Una posada en escena enriquidora que va motivar molt als joves i que els va dotar de consells molt didàctics i pràctics aplicables a futures entrevistes laborals.

Un dels eixos de treball de la Fundació Impulsa pel que fa a l’acompanyament que es fa als joves becats passa també per l’orientació laboral amb la voluntat d’empoderar-los i facilitar-los el camí cap a un futur amb oportunitats.